::: 2013.04.04 ::: jaffa, il :::

Posted on

[ezcol_1half]

::: workshop & performance @ primate arena :::

w/ eran sachs & alex drool

thursday, 4 april
noon workshop
20:30 performance
hanut 31 gallery
hanut 31, jaffa

האירוע הראשון של פריימט ארינה בחנות מארח את אמן הסאונד פטריק מגינלי (ארה”ב\אנגליה\אסטוניה) להופעה וסדנא.

הסדנא תתחיל בסביבות 12:00 בחנות (העליה 31) ותמשך בין 4-6 שעות. היא יותר ממומלצת והיא בחינם!!!
ההופעות יתחילו ב20:30 והכניסה תעלה מחיר סמלי.

כבר כמעט עשרים שנה שפטריק מגינלי מסתובב בעולם ומקשיב. מקשיב לרחשים הקטנים, אוסף סאונדים חמקמקים, מקליט ומייצר סאונדים במקומות לא שיגרתיים. את הידע הזה מגינלי מעביר הלאה – סדנא של מגינלי היא חווייה שמחדדת את השמיעה לניואנסים עדינים ומשנה לנצח את האופן בו אנו מבינים סאונד ומשתמשים באוזניים. הסדנא שלו בגלריה החנות תוקדש ללימוד הפוטנציאל הסונורי של חלל הגלריה ותסתיים בערב בהופעה של מגינלי עם משתתפי הסדנא.
[/ezcol_1half][ezcol_1half_end]2013-04-04 14.45.42 copy[/ezcol_1half_end][ezcol_4fifth]ניתן להירשם דרך הפייסבוק או במיילeransachs@hotmail.com. שימו לב! מספר המקומות בסדנא מוגבל ל-10.

פטריק מגינלי

האמנות של מגינלי סובבת סביב הקלטות שטח. בשנים האחרונות אנחנו נחשפים יותר ויותר לאמנים כאלו, שעובדים עם הקלטות שטח. חלק בטח זוכרים את הביקורים של דייב פיליפס ופרנסיסקו לופז בישראל. בעולם יש קהילה כזו, והיא הולכת וצוברת השפעה.

למגינלי יש מקום של כבוד בהתפשטות של התחום. בשנות ה-90 מגינלי יסד את תחנת הרדיו הלונדונית ResonanceFM, שמוקדשת לאמנות רדיו ונקלטת בכל רחבי לונדון בתדר 104.4. כמו האחות האנינה של wfmu הניו יורקית, רזוננס אפ.אם מוקדשת לדברים היותר הרפתקניים שניתן לעשות עם רדיו והיא זרוע הרדיו של הירחון The Wire. מגינלי, שעזב את לונדון ומתגורר כיום באסטוניה, עדיין מגיש תכנית רדיו שבועית בשם Framework radio, שמוקדשת להקלטות שטח.

מגינלי מופיע תחת שם הבמה Murmer. הוא הוציא ריליסים בלייבלים כגון Drone, Helen Scarsdale Agency (הלייבל של ג’ים היינס מאווקריטס רקורדז), Ground Fault, Absurd ועוד. המוסיקה שלו תמיד רוחשת, חיה, מהפנטת, מלאה פרטים סונוריים ושואבת את המאזין למישורים אחרים.

הערב יפתח בהופעה משותפת של פטריק מגינלי עם אלכס דרול וערן זקס (Primate Arena).[/ezcol_4fifth]

leave a comment